czwartek, 6 września 2012

Robótkowo....

Uparłam się , że nauczę się robic swetry od góry. No i wymęczyłam, wypłakałam, prułam i robiłam,, ale jest ...... bluzeczka. Nie jest to super okaz, bo teraz wiem gdzie popełniłam błedy, że włóczka się niekoniecznie nadaje, bo się skręca... ale dumna i tak jestem
Chusta , Która juz dawno jest w Swinoujsciu. Wzór to Gingko.
Niestety przed blokowaniem, bo po blokowaniu zapomniałm zrobic zdjecia. Obecnie na drutach..Chusta, wzór Fylleryd, oczywiście z Ravelry...
Kiepskie zdjecie, ciemne, jak zrobie chustę zrobię lepsze zdjęcie. O krzyzykach też napiszę, ale następnym razem... Mam za to prośbę.....
Gdyby ktos posiadał wzór i się ze mna podzielił, będę bardzo wdzięczna. ..

2 komentarze:

  1. Witaj.
    Bardzo proszę o zamieszczenie zaległej odsłony sal sylwestrowa noc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłaś wzór tych filiżanek? Jeśli nie - ja mam

    OdpowiedzUsuń