czwartek, 29 listopada 2012

Zaskoczonam.....

Mam i ja!!!! Wyróznienia!!! A nawet dwa. Dwie wspaniałe kobitki Anna z blogu " Małymi Kroczkami" i Ewas z "Spełnienie?" mnie zaskoczyły i wysłały
Bardzo dziękuję. Jest mi niezmiernie miło!!!
Pytania Ani:
1. Halibut czy Tołpyga ? Halibut.
2. Zorza polarna czy tęcza? Tęcza.
3. Kwiaty doniczkowe czy cięte? Doniczkowe, zawsze szkoda mi ciętych, szybko więdną.
4. Poranki czy wieczory? Zdecydowanie wieczory, uwielbiam siedziec wieczorami i dłubac, za to rano jest "płacz".
5. 7 czy 13 ? 13!!!! ja urodziłam się 13 marca, mój brat 13 lutego, moja córka 13 lipca no i mieszkam pod 13!!!!
6. Pies czy kot ? I pies i kot. Mam w domu trzy pieski i cztery kotki.
7. Samochód czy rower? Niestety samochód. Taka praca.
8. Białe czy czarne? Chyba wolę czarny... ale nie wiem dlaczego
9. Krzyżówka czy sudoku ? Trochę tego, troche tego...
10. Kawa rozpuszczalna czy parzona ? Rozpuszczalna i to w duzych ilościach....
11. pająk czy żaba ? Żaba... jakoś z pajakami się nie mogę zaprzyjażnic.. fuuu...

Pytania Ewy
1.Skąd czerpiesz inspiracje do swoich prac? Z Waszych blogów Drogie Koleżanki!!!
2.Jaką technikę najbardziej lubisz? Chyba zalezy od natchnienia. Raz haft, innym razem druty, szydełko.
3.Jak długo prowadzisz bloga? Niedługo będą pierwsze urodziny...
4.Ulubiona książka. " Ania z Zielonego Wzgórza" Luycy Maud Montgomery. Czytałam wiele razy i uwielbiam do niej wracac.
5. Ulubione ciasto. Sernik.
6.Ulubiona pora roku. Lato!!!
7.Z czym kojarzą Ci się anioły? Z moją kolezanką z którą kiedys wynajmowałam mieszkanie. Hurtowo robiła je z masy solnej, piekła je w piekarniku i póżniej malowała. Cały nasz pokój był w aniołach....
8.Czy Św. Mikołaj istnieje? Oczywiście!!!! Nie śmiem watpic.
9.O jakim prezencie marzysz na gwiazdkę? Oh!!! Ah!!!
Jaki dzień tygodnia lubisz najbardziej? Piątek..... weekend się zaczyna....
Życie zaczyna się po……./dokończ/. Ponoc po czterdziestce, ale ja nie wiem bo mi jeszcze troche brakuje...

Drogie Koleżanki! Ja was wszystkie wyrózniam. Za wszystko, za to ze jesteście, że zaglądacie, że komentujecie, że ja mogę zaglądac do was, czerpac inspiracje i wzdychac oh i ah jakie cuda potraficie zrobic! Nie będę wysyłała wyróznień. Pytac tez nie wymyslę. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz serdeczne dzięki.



1 komentarz:

  1. Bardzo mnie to cieszy że sprawiło tobie tyle radości te wyróżnienia . i z tego co widzę 13stka to twoja magiczna cyfra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń