wtorek, 30 października 2012

Skończony...

Szybciutko mi poszło.
Sama dobierałam kolory, no i troszkę ten wzorek zmieniłam tak, aby mi do ramki pasował. Wyszło chyba nawet dobrze. A tu.... kocie. Sjesta nalepsza u pani na łóżku.
Nasza kotka w tym roku okociła sie dwa razy. Dwa razy miała po pięc maleństw. Dla wiosennej piątki bez problemu znalazłam nowy dom, niestety dla tej jesiennej juz nie. I mam teraz w domu sześc kotów. Trochę duzo... Jak jest ktos kto ma więcej niech mnie pocieszy.....

poniedziałek, 29 października 2012

Ostatnio...

Zauroczył mnie taki mały skrzacik. Haftnęam więc go szybciutko. Nawet miałam w domu ramkę do niego.
Obecnie szybciuto mały hafci halloweenowy, może zdążę... zdjęcie co będzie...
i juz parę krzyzyków....
Z drutów zszedł ostatnio otulacz dla mnie...
i czapka dla mojego osobistego pana
Szalik kuzynka odebrała.. zadowolona.. zapomniałam zrobic zdjecia.

czwartek, 18 października 2012

Sal Sylwestrowa Noc 3

Pora na kolejną odsłonę kocia....
Niewiele, ale parę krzyżyków przybyło....

Na drutach...

Skończony komplecik dla Olci...Dziewczę do zimy przygotowane....
Obecnie robi się szalik dla kuzynki...
Jeszcze nie widziała, mam nadzieję, że się spodoba.

czwartek, 4 października 2012

wtorek, 2 października 2012

Blisko święta....

A co... do świąt niedaleko, ja się powoli szykuję.
Mały, ale fajny.. mi się podoba... jeszcze nie wiem na co go przeznaczę.

Poncho

Zrobiłam sobie poncho, wzór podejrzałam u kolezanek na blogu, bardzo mi sie spodobał. Wiele rzeczy mi się na waszych blogach podoba, z chęcią robiłabym wszystkie, ale niestety czasu na wszystko brakuje. I krzyzyki bym robiła i drutami pomachała. Zaczętych robótek mam sporo, czasami nie wiem, którą kończyc. Nie wspomnę, że nowych pomysłów jest mnóstwo. Ah.. ten czas.....
Chciałbym jeszcze miec do niego mitenki, nawet cos tam poczyniłam, ale niestety przy pięciu drutach moja cierpliwosc szybko się kończy.

Zaległości...

Niedługo kolejna odsłona Sylwestrowego Salu, a ja jeszcze pierwszej nie prezentowałam. Na chwilę obecną mój kociak ma sie tak....
.