poniedziałek, 28 stycznia 2013

Zaległości pokazywac będę...

Znów przerwę w blogowaniu sobie zrobiłam, nie pisałam, ale za to haftowałam i kilka nowych hafcików poczyniłam.
Wiem, wiem dawno już po świętach, ale w ostatnim poście chwaliłam się, że mikołaj do mnie idzie.. i przyszedł i nawet bałwanka ze sobą przyprowadził..

A na krótkim wyjezdzie do Świnoujścia Damę w Kapeluszu haftnęłam

Jakiś czas temu wyprosiłam od Gabrysi z blogu " Gabrysiowe Rękodzieło" wzór króliczka. Machnęłam igiełką i jest mój.....


Wszystkie jeszcze nie wyprane, nie oprawione, ale postaram się to szybko nadrobic.
A obecnie Gavroch'ka z ostatniego wydania Igłą Malowane..

Hafci się ją bardzo przyjemnie mimo dużej ilości brązów i beży.Mam nadzieję szybciutko ją skończyc...
To chyba tyle z moich zaległości... jednym słowem chyba sie nie leniłam...

3 komentarze:

  1. Lenić?! Ty ciężko pracowałaś i takie cuda tu prezentujesz :) króliczek jest słodki, świąteczna dwójka też świetna. Czekam na koniec ostatniego haftu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty machnęłaś,a królisi Ci zazdroszczę-ja ciągle mam na nią wielką ochotę.
    Wiele pracy w te obrazki włożyłaś-podziwiam Cię!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorki z serii "Somebunny to Love" są cudne :) Wybrałaś fajnego króliczka :) ja też mam w planach wyhaftować jakiegoś słodziaka z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń